مزایای کار با دستگاه لیزر فایبر

مزایای کار با دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر که امروزه یکی از دستگاه های بینظیر برای برش فلزات و حکاکی بر روی آنها می باشد با نام هایی چون لیزر فایبر حکاکی و لیزر برش فایبر نیز شناخته می شود. این دستگاه با تولید اشعه لیزر می تواند بهترین کیفیت را در زمان برش یا حکاکی ارائه دهد. لذا می توان از آن برای صنایعی که نیاز به دقت و تمرکز بالا دارند همانند جواهر سازی بهره برد.

 

آشنایی با مزایای دستگاه لیزر فایبر

امروزه از دستگاه لیزر فایبر به صورت گسترده ای استفاده می شود.

مهمترین مزایای این دستگاه در لیست زیر :

انعطاف پذیر است:

این دستگاه می تواند ورقه های طویل فلزی را به راحتی برش دهد. در سوی دیگر نیز قادر می باشد تا حکاکی های سخت با دقت میلیمتری را نیز پیاده سازی نماید.

هزینه مقرون به صرفه ای دارد:

با توجه به اینکه میزان برق مصرفی دستگاه مذکور کم می باشد لذا می توان گزینه مقرون به صرفه ای باشد. به صورت کلی راندمان این دستگاه به کمک دیافراگم افزایش می یابد و نیازی به خنک کننده های قوی وجود ندارد.

امکان برش هر نوع فلزی:

این دستگاه قادر است تا اشعه لیزر با طول موج کوتاه را ایجاد نماید لذا می توان از آن برای برش هر نوع فلز غیر رسانایی بهره برد.

طول عمر دستگاه زیاد است:

با توجه به اینکه خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه فوق به صورت تضمین شده، سلامت قطعات دستگاه لیزر فایبر را تضمین می نماید اما می توان بیان داشت که هزینه نگهداری آن کم بوده و در صورتیکه شرایط نگهداری آن نیز مطلوب باشد، می تواند در طولانی مدت فعالیت نماید.

دستگاه لیزر مذکور خطرات جانی و نیاز به نیروی اپراتور را کاهش می دهد. زیرا قادر است تا از طریق برنامه های کامپیوتری، برنامه ریزی شود و دشوار ترین طرح ها را پیاده کند.

مزایای کار با دستگاه لیزر فایبر

 

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید