کیفیت ماشین های حکاکی لیزر فایبر

کیفیت ماشین های حکاکی لیزر فایبر چگونه است؟

کیفیت ماشین های حکاکی لیزر فایبر چگونه است؟

دستگاه لیزر فایبر حکاکی بیشتر بابت دقت و توانایی زیادی که در برش هرگونه ورقه فلزی دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قادر است تا برش هایی در حد ۱ میلیمتر تا شیار هایی به حد چند سانتیمتر را بر روی ورقه های ضخیم فلز ایجاد نماید. با توجه به اینکه سرعت دستگاه بالا بوده و قدرت تمرکز خوبی دارد لذا از آن در کارخانه ها بسیار استفاده می شود.

بررسی کیفیت دستگاه لیزر فایبر

امروزه لیزر برش فایبر نیاز کارخانه ها به نیروی انسانی را، خیلی کاهش داده است. این دستگاه در مصرف برق و انرژی صرفه جویی نموده و قادر است تا خطرات انسانی را کاهش دهد. کیفیت قطعات دستگاه لیزر فایبر به موارد زیر مربوط است:

قطعات دستگاه لیزر فایبر:

تمام قطعات این دستگاه اعم از لنز لیزرتسمه لیزرتیوب لیزراینه لیزرمادربرد لیزر و چیلر لیزر می بایست دارای گارانتی باشند و در صورت استهلاک تعمیر شوند.

مراقبت و شرایط نگهداری:

برای افزایش کیفیت عملکردی دستگاه، لازم است تا به صورت دوره ای، قطعات آن تمیز شود. و خرده آهن ها از بین آن جدا شوند.

تعویض تسمه:

تسمه لیزر موجب می شود تا اشعه های تولید شده در مسیر مستقیم حرکت کرده و دارای کمترین انحراف باشند. لذا لازم است تا به صورت منظم تعویض شوند.

کیفیت این دستگاه تا حد زیادی به درست عمل کردن بخشهای مختلف آن مربوط است. به طور مثال آینه و لنز دستگاه فوق موجب می شوند تا لیزر در یک نقطه خاص متمرکز گردد. از همین رو دقت کار افزایش می یابد. این بخش ها می بایست همواره با دستمال خشک و نرم تمیز شوند تا وضوح بیشتر شود. به صورت کلی باید در نظر داشت که دستگاه لیزر فایبر دارای گارانتی بوده، قدرت و سرعت عمل بیشتری نسبت به انسان دارد لذا می تواند خروجی کار تمیز تری ارائه دهد.

کیفیت ماشین های حکاکی لیزر فایبر

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید