دستگاه لیزر برش فایبر چه کاربردهایی دارد؟

عمر دستگاه لیزر فایبر

عمر دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر یک دستگاه پرکاربرد در صنعت می باشد که اشعه لیزر با کیفیت بالا تولید می کند که قادر است بر روی فلزات حکاکی نموده و آنها را برش دهد. با توجه به اینکه لیزر فایبر دارای عمر بالایی بوده و نیاز به نیروی انسانی را کاهش می دهد، لذا اغلب فعالیت ها ترجیح می دهند تا از این دستگاه بهره ببرند.

لیزر فایبر دست دوم لیزر فایبر چیست لیزر فایبر حکاکی لیزر فایبر مارکینگ لیزر فایبر برش لیزر فایبر فلزات ليزر فايبر فروش لیزر فایبر دست دوم لیزر فایبر قیمت لیزر فایبر برش فلزات لیزر فایبر رومیزی تفاوت لیزر فایبر وco2 لیزر فایبر 20وات فروش دستگاه لیزر فایبر 20وات فايبر ليزر 20 واط دستگاه لیزر فایبر 30 وات فايبر ليزر 30 واط دستگاه لیزر فایبر 50 وات دستگاه لیزر فایبر 750

افزایش طول عمر دستگاه لیزر فایبر

قطعات دستگاه لیزر فایبر همگی دارای گارانتی بوده و اغلب قابل تعویض می باشند. از جمله قطعات مهم در دستگاه فوق می توان به لنز لیزراینه لیزرچیلر لیزرمادربرد لیزرتسمه لیزر و تیوب لیزر اشاره کرد. برای اینکه عمر این قطعات افزایش یابد، لازم است تا به نکات زیر توجه کرد:

تمیز نمودن فن ها:

دستگاه لیزر فایبر یا لیزر برش فایبر در زمان فعالیت گرمای زیادی تولید می نماید. لذا تولیدکنندگان از فن های خنک کننده برای پایین آوردن دمای آن استفاده نموده اند. لازم است تا به صورت مرتب و دوره ای این فن ها تمیز شوند.

تمیز کردن لنز :

برای آنکه حکاکی و برش با دقت بیشتری انجام شود لازم است تا لنز دستگاه لیزر فایبر حکاکی به صورت منظم با یک پارچه تمیز و نرم تمیز شود.

گرد گیری:

پس از هر بار حکاکی لازم است تا دستگاه را به صورت کامل تمیز نمایید.

در نظر داشته باشید که در حکاکی قطعات کوچک بسیاری تولید می شوند. که امکان صدمه زدن و ایجاد خط و خش بر روی دستگاه را دارند. از همین رو باید این کار با دقت صورت گیرد و پس از هر بار حکاکی آن را گرد گیری نمود.

تمیز نمودن اینه لیزر:

اینه لیزر که به آن آینه فوکوس هم گفته می شود، لازم است تا به صورت دوره ای تمیز شود تا دقت دستگاه در حین کار افزایش یابد.

 

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید