فروش قطعات دستگاه لیزر فایبر

تیوب لیزر مناسب دستگاه لیزر فایبر

تیوب لیزر مناسب دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر که امروزه برای برش فلزات یا حکاکی بر روی آنها مورد استفاده قرار می گیرد از قطعات مختلفی تشکیل میشود. از جمله قطعات دستگاه لیزر فایبر که نقش کلیدی را در این دستگاه ایفا می کنند، می توان به تسمه لیزرتیوب لیزرچیلر لیزراینه لیزرلنز لیزر و مادربرد لیزر اشاره نمود.

آشنایی با تیوب لیزر مناسب دستگاه لیزر فایبر

در لیزر فایبر حکاکی که به آن لیزر برش فایبر نیز گفته می شود، تیوب لیزر یک قطعه از جنس فلز یا شیشه می باشد که در آن الکترون ها حرکت کرده و اشعه لیزر را ایجاد می نمایند. این بخش توسط آب یا هوا خنک می شود. امروزه انواع مختلفی از این تیوب لیزرها در بازار وجود دارد اما در زمان خرید همواره باید به موارد زیر توجه داشته باشید.

توان تیوب لیزر:

این مورد که شاخصه اصلی کیفیت تیوب لیزر است، با توجه به نوع فعالیت شما سنجیده می شود. در کارخانجات که لازم است ورقه.های محکم و ضخیم فلزات برش بخورند از تیوب لیزرهایی استفاده می شود که توان بیشتری دارند. اما برای موارد حکاکی می توان از تیوب هایی بهره برد که توان کمتری دارند.

جنس:

تیوب ها در دستگاه لیزر فایبر می توانند از جنس فلز یا شیشه باشند. طبیعتا مواردی که از جنس فلز می باشند دارای طول عمر بیشتر و مقاومت بالاتری هستند.در زمان خرید دستگاه لیزر فایبر باید توجه داشته باشید که در آنها تیوب قابلیت تعویض داشته باشد زیرا عموما این قطعه طول عمر کمی دارد و نیاز می باشد تعمیر یا تعویض گردد. در زمان استفاده از آنها حتما لازم است تا به توان های مصرفی که بر روی آن عنوانشده است، دقت نمایید. به صورت کلی حداکثر توان این تیوب ها ۲۰ وات می تواند بیشتر از توان میانگینی باشد که بر روی آنان ذکرشده است.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید