عمر مفید دستگاه لیزر برش

عمر مفید دستگاه لیزر برش

عمر مفید دستگاه لیزر برش به شرکت های فعال و تولید کننده این محصولات بستگی دارد. به طوری که اگر استانداردهای مورد نیاز رعایت شوند.

و همچنین از قطعات مناسبی برای تولید این محصولات استفاده شود، در نتیجه طول عمر عمر مفید دستگاه لیزر برش نیز بیشتر خواهد شد.

اما یک نکته مهم در این موضوع را نباید دست کم گرفت و آن هم بررسی تیوب رسی، تیوب EFR و همچنین تیوب YANGLY می باشد که در بازار ایران هم جایگاه خوبی دارد.

اگر شرکت های تولید کننده دستگاه های برش لیزری و حکاکی، به هر آنچه که برای طول عمر یک دستگاه در نظر گرفته اند، به درستی ادعا کرده باشند،

دیگر نباید نگران طول عمر آن باشید. برای مثال ممکن است که یک شرکت ادعا کند که محصولات و دستگاه های برش لیزری آن چیزی حدود ۱۰۰۰۰ ساعت کار می کند ولی به این شرط که کاربر نیز در یک شرایط ایده آل و مناسب از محصول استفاده کند.

 

 

تیوب لیزر و تاثیر آن در عمر مفید دستگاه لیزر برش

 

یکی از مهم ترین مواردی که باید در تیوب لیزر به آن توجه کنید. این است که در مرحله اول باید تاریخ این تیوب بروز باشد.

همچنین از تاریخ خرید این تیوب نباید بیش از ۶ الی ۷ ماه گذشته باشد. مورد بعدی نیز چک کردن لیزرهای میان دستگاه و شیشه است.

 

آیا می توان برای افزایش عمر مفید دستگاه لیزر برش چیلر را شست؟

 

یکی از سوالات متداول کاربران شستن چیلر برای بالاتر بردن عمر دستگاه لیزر برش است که پاسخ به این سوال مثبت است در صورتی که آبی که برای شستن چیلر در نظر گرفته می شود باید بسیار تمیز باشد و ترجیحا بهتر است که از آب مقطر استفاده شود. وجود کوچکترین ذرات آب در چیلر ممکن است آن را برای همیشه از بین ببرد.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید