کشورهای سازنده دستگاه لیزر فایبر

کشورهای سازنده دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر به دلیل کاربرد آسان و سریع آن، این روزها طرفداران بسیاری دارد. از همین رو اغلب در کارخانجاتی که نیاز به برش فلزات یا حکاکی بر روی آنها دارند، می توان این دستگاه را مشاهده کرد. همواره باید در نظر داشت که این دستگاه را می توان با نام هایی چون لیزر فایبر حکاکی نیز خریداری نمود زیرا قادر است تا بدون تغییر رنگ و تغییر شکل فلز، هرگونه طرحی را حکاکی نماید.

کشورهای سازنده دستگاه لیزر فایبر

آشنایی با مزایای دستگاه لیزر فایبر

لیزر برش فایبر امروزه کاربرد بسیاری دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– پایداری و استحکام برش

– جلوگیری از تغییر شکل فلز

– سرعت و دقت بالا

– مصرف انرژی کم

– استفاده همزمان از چند کاتر

– ایمنی بالا

کشورهای سازنده دستگاه لیزر فایبر

با توجه به اینکه قطعات دستگاه لیزر فایبر اعم از تیوب لیزرلنز لیزراینه لیزرچیلر لیزرمادربرد لیزر و تسمه لیزر در تمام کشورها ساخته می شود اما برخی از کشورهای مطرح هستند که اقدام به تولید دستگاه مذکور نموده و کیفیت آن را تضمین می نمایند. از جمله مهمترین این کشورها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

انگلستان:

شرکت nukon انگلیسی انواع دستگاه های برش پلاسما را ارائه می دهد که برای کارخانه های کوچک بسیار کاربرد دارند.

چین:

شرکت چینی HSG از دیگر تولید کنندگان دستگاه لیزر فایبر در جان می باشد. این شرکت انواع لیزرهای CO2 و سه بعدی را به بازار عرضه می کند.

شرکت G.WKLASER نیز یک شرکت چینی و تولیدکننده دستگاه های لیزر است. از دستگاه های این شرکت عموما برای مارک زنی و حکاکی استفاده می شود.

البته خاطرنشان می شود که در حال حاضر دستگاه های زیادی در بازار وجود دارند که در کشورهایی چون ژاپن، کره و … مونتاژ می شوند اما چین و انگلستان دو تولیدکننده مهم محسوب می شوند.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید