فروش قطعات دستگاه لیزر فایبر

کیفیت محصولات با دستگاه لیزر فایبر

کیفیت محصولات با دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر که برای برش و حکاکی بر روی انواع سطوح اعم از فلز، پلاستیک، چوب و غیره استفاده می شود، در صنایع بزرگ و کارگاه های کوچک بسیار پرطرفدار است. خروجی این دستگاه بسیار تمیز و شیک است. این دستگاه لیزر را با دو نام لیزر برش فایبر و لیزر فایبر حکاکی نیز در بازار می شناسند.

دلیل استفاده از دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر در صنایع باعث می شود تا خروجی کارها بسیار ظریف تر باشد. از سوی دیگر این دستگاه دارای توان و سرعت بالایی است. به همین دلیل نیاز به اپراتور های انسانی کمی است. در همین راستا می توان بیان داشت که دستگاه لیزر فوق برای کاهش هزینه و زمان در کارگاه های تولیدی بسیار مقرون به صرفه عمل می نماید.

کیفیت محصولا حکاکی شده به کمک دستگاه لیزر فایبر

امروزه تقریبا در تمام صنایعی که نیاز به حکاکی یا برش فلزات سنگین دارند از اینگونه دستگاه ها استفاده می نمایند زیرا:

– برش دقیق تر می باشد

– خطای انسانی وجود ندارد

– حکاکی بدون تغییر رنگ خواهد بود

– هرگونه طرح مشکلی را می توان پیاده سازی کرد

– فلزات گرانبها چون طلا دچار ترک یا خردشدگی نمی شوند.

مشخصات دستگاه فایبر لیزر

این دستگاه برای اینکه بتواند خروجی خوب و مناسبی داشته باشد، لازم دارد تا اشعه لیزر را تولید کرده و به سر برش منتقل نماید. در همین راستا قطعات دستگاه لیزر به وسیله برنامه های کامپیوتری برنامه ریزی می شوند که بتوانند اشعه مذکور را به خوبی کنترل نمایند. برخی از این قطعات پرکاربرد عبارتند از: مادربرد لیزرتسمه لیزراینه لیزرچیلر لیزرتیوب لیزر و لنز لیزر.

کیفیت محصولات خروجی تا حد زیادی به کنترل اشعه ایجاد شده و توان آن بستگی دارد. معمولا این مورد توسط کامپیوتر تعیین می شود. البته نوع سطح کار و ضخامت آن نیز بر روی خروجی بسیار موثر است.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید