گارانتی دستگاه لیزر فایبر

گارانتی دستگاه لیزر فایبر

 

دستگاه لیزر فایبر یکی از دستگاه های پرکاربرد در کارخانجات و کارگاه هایی است که با ورقه های فلز سروکار دارند. این دستگاه می تواند قطعات فلز را در سریع ترین زمان ممکن و با دقت بالا برش داده یا بر روی آنها حکاکی نماید. از آنجا که این دستگاه ها در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، توجه به گارانتی آنان نیز دارای اهمیت بالایی است.

گارانتی قطعات دستگاه لیزر فایبر

 

قطعات دستگاه لیزر فایبر که بیشتر در معرض خرابی و تعویض قرار می گیرند، عبارتند از: چیلر لیزراینه لیزرتسمه لیزرمادربرد لیزرتیوب لیزر و لنز لیزر.

این قطعات هر کدام دارای یک میزان ساعت مشخص برای فعالیت هستند. لذا در صورتیکه زودتر از موعد مقرر خراب شوند، می بایست تعمیر و از خدمات گارانتی بهره ببرند.

شرایط استفاده از گارانتی دستگاه لیزر فایبر

 

برای آنکه شما از خدمات گارانتی لیزر برش فایبر یا همان لیزر فایبر حکاکی بهره ببرید، لازم است تا به موارد زیر توجه داشته باشید:

۱- عدم آسیب فیزیکی به قطعات:

در زمان استفاده از این گارانتی باید دقت داشته باشید که در معرض ضربه و مواردی از این قبیل قرار نگرفته باشند.

۲- توجه به تاریخ تولید قطعات:

همواره باید در نظر داشت که در این دستگاه، قطعات می توانند تا یک مدت زمان خاص فعالیت نمایند که این مدت زمان بین ۳ تا ۶ ماه می باشد.

۳- توجه به توان دستگاه:

این دستگاه ها در بازار بر اساس توان خود برای مصارف مختلف استفاده می شوند. در حالت عمومی توان دستگاه بین ۳۰ تا ۱۵۰ وات است. لذا یکی از  موارد مهمی که موجب می شود تا گارانتی شامل حال دستگاه شود، این مهم می باشد که بیش از توان آن، مورد استفاده قرار نگرفته باشد. به عبارت دیگر، دستگاه برش مخصوص طلا را برای برش آلومینیومی مورد استفاده قرار نداده باشید.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید