فروش قطعات دستگاه لیزر فایبر

تعمیر دستگاه لیزر فایبر

تعمیر دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر که برای برش فلزات و حکاکی های مختلف بر روی آنان مورد استفاده قرار می گیرد، از قطعات مختلفی تشکیل شده است که ممکن است در حین کار نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند.از جمله قطعات دستگاه لیزر فوق که بیشتر در برابر خرابی قرار دارند، می توان به تسمه لیزراینه لیزرچیلر لیزرمادربرد لیزرلنز لیزر و تیوب لیزر اشاره کرد.

دستگاه لیزر برش پلاستیک

مشکلات رایج دستگاه لیزر فایبر

همواره باید در نظر داشت که دستگاه فوق که با نام هایی همانند لیزر فایبر حکاکی برای حکاکی و لیزر برش فایبر برای برش شناخته می شود، می تواند دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. از جمله مشکلات رایج احتمالی موارد زیر می باشند:

-روشن نشدن دستگاه

-عدم اتصال به کامپیوتر

-عدم تابش پرتو لیزر

-وجود ارور در سورس لیزر و …

در این موارد قبل از هر حرکتی می بایست از خدمات پس از فروش دستگاه لیزر فایبر استفاده نمود. توجه داشته باشید که این دستگاه همواره با قیمت مناسب و همراه با گارانتی ارائه می شود و به همین دلیل در چنین مواردی می توانید از آن بهره ببرید.

 نحوه کار دستگاه لیزر فایبر

به صورت کلی از این دستگاه برای برش سریع و حکاکی دقیق بر روی فلزات استفاده می شود. این دستگاه به کمک فیبر نوری می تواند پرتو های لیزر را به سمت سر برش هدایت نماید. همچنین عملیات حک به کمک دو آینه ای که در داخل دستگاه تعبیه شده است، صورت می گیرد.

خرابی منبع تولید لیزر

یکی از مشکلات مهم در این دستگاه خرابی منبع تولید لیزر می باشد. منبع فوق می تواند یکی از دو حالت زیر باشد:

-لامپ یا تیوب لیزر

-سورس لیزر

در مواردی که قیمت دستگاه کمتر می باشد، از نوع تیوب شیشه ای استفاده شده است که توانایی کمتری دارد اما تیوب های فلزی، دارای قدرت و طول عمر بیشتر بوده ولیکن قیمت آنان نیز بالاتر است. در تعمیر هر دو مدل، قبل از خرابی دستگاه سریعا می بایست آن را خاموش نمود.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید