کیفیت ماشین های حکاکی لیزر فایبر

عملکرد دستگاه لیزر فایبر مارک زنی چگونه است؟

عملکرد دستگاه لیزر فایبر مارک زنی چگونه است؟

دستگاه لیزر فایبر حکاکی همانگونه که از نام آن مشخص است، برای حکاکی نمودن مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به کمک اشعه لیزر قادر است تا انواع حکاکی ها اهم از لوگو، آرم و غیره را بر روی هر سطح فلزی و غیرفلزی ایجاد نماید. با توجه به مقرون به صرفه بودن دستگاه مذکور و دقت عالی آن، امروزه در صنایع به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر حکاکی که به آن لیزر برش فایبر نیز گفته می شود، برای  فلزات و ایجاد شیار بر روی آنها تا ضخامت 1 میلیمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

قطعات دستگاه لیزر فایبر عموم کمتر دچار استهلاک شده و هزینه آنچنانی برای تعمیر ندارند. از جمله پرکاربرد ترین قطعات دستگاه مذکور می توان به تسمه لیزراینه لیزرتیوب لیزر– چیلر لیزر- مادربرد لیزر و لنز لیزر اشاره کرد.

برای عملکرد. صحیح. دستگاه. به کمک چیپ های. برنامه. ریزی. شده و کامپیوتر، دستورات به دستگاه ارائه می شود، اشعه لیزر تولید شده و به کمک لنز. و آینه. مربوطه بر روی نقطه. مورد نظر. تجمیع. می گردد.

این دستگاه با توجه به عملکردی که دارد، برای موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

مارک زنی بر روی طلا :

دستگاه لیزر فایبر قادر است تا برش های نیمه عمیقی را بدون تغییر رنگ فلز بر روی ورقه های مربوطه پیاده سازی کند.

قالب سازی و تهیه هدایای تبلیغاتی:

انواع شیار های و تهیه تندیس های یادگاری به کمک این دستگاه با ظرافت و دقت خاص پیاده سازی می گردد.

برش ورقه های ضخیم فلزی:

ورقه های فلزی در کارخانجات بزرگ، برای برش نیاز به انرژی بسیاری دارند اما به کمک اشعه لیزر کنترل شده می توان این برش را سریع تر و با صرف انرژی کمتری انجام داد.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید