فروش دستگاه لیزر فایبر

فروش دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر که ممکن است در اینترنت با نام های لیزر فایبر حکاکی و لیزر برش فایبر نیز مشاهده نمایید، یکی از دستگاه های پرفروش در زمینه برش و حکاکی بر روی فلزات است. البته مدل هایی که در بازار وجود دارند برای حکاکی بر روی پلاستیک نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه هزینه ها را تا حد زیادی کاهش داده و نسبت به انواع سنتی که حکاکی را به کمک جوهر و چاپ انجام می دادند، دارای ماندگاری و کیفیت بهتری است.

فروش دستگاه لیزر فایبر در بازار

یکی از مواردی که باعث شده است تا این دستگاه برش، فروش بالایی را به خود اختصاص دهد، هزینه خوب و مقرون به صرفه آن در کنار گارانتی و سرعت برش عالی است. از سوی دیگر قطعات دستگاه لیزر فایبر امروزه در بازار به راحتی یافت می شود. باید در نظر داشت که قطعات پر کاربرد این دستگاه مواردی چون مادربرد لیزر، چیلر لیزر، اینه لیزر، تسمه لیزر، لنز لیزر و تیوب لیزر می باشند که از طریق فروشگاه های معتبر نیز ارائه می شوند.

برای خرید این دستگاه لازم است تا به موارد زیر توجه داشته باشید:

– نوع سطحی که قرار است برش و حکاکی را بر روی آن انجام دهید.

– اندازه دستگاه

– کاربرد دستگاه ( جواهرسازی – ماشین سازی – کارخانجات تولید فلز و …)

فروش دستگاه لیزر فایبر در بازار با توجه به نوع حکاکی

دستگاه فوق برای حکاکی می تواند از روش های مختلفی همانند پر کردن، حکاکی با تغییر رنگ بر اساس گرما، پر کردن از شیوه تغییر رنگ و غیره استفاده نماید. هر کدام از این روش دارای مزیت ها و معایب مربوط به خود هستند. به طور مثال در مواردی که حکاکی نمودن با تغییر رنگ همراه می شود، ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

دلیل فروش زیاد دستگاه لیزر فایبر

– یک فعالیت کنترلشده با ضریب اطمینان بالا است.

– نرخ اشتباه بسیار کم است.

– روند کار بسیار سریع می باشد.

– از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید