کیفیت ماشین های حکاکی لیزر فایبر

قطعات دستگاه لیزر فایبر

قطعات دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر که امروزه به صورت گسترده در صنایع مختلف اعم از ماشین سازی، جواهرسازی، هوا و فضا و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، دارای قطعاتی می باشد که تهیه آن در بازار با قیمت مقرون به صرفه ای ممکن است. البته باید به این مورد نیز اشاره داشت که قطعات دستگاه لیزر فایبر عموما در زمان خرید دارای گارانتی بوده و امکان تعویض و تعمیر آن در حین استفاده وجود دارد.

آشنایی با قطعات دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر برش فایبر یا لیزر فایبر حکاکی از بخش های مختلفی اعم از لنز لیزر- تسمه لیزر- اینه لیزرمادربرد لیزرچیلر لیزر و غیره تشکیل شده است. عملکرد این قطعات به گونه ای است که قادر می باشد اشعه های لیزر با طول موج کم را ایجاد کرده و آن را به صورت کنترل شده بر روی سطح فلز بتاباند تا برش یا حکاکی بر روی آنها صورت پذیرد.

موارد مهمی که در زمان خرید و فروش قطعات دستگاه لیزر باید به آن دقت نمود

قطعات باید دارای گارانتی باشند:

عموما این دستگاه در زمان عرضه دارای خدمات پس از فروش و گارانتی است لذا شرکت ارائه دهنده می بایست در این خصوص پاسخگو باشد.

قطعات باید دارای بارکد استاندارد و آرم میزان وات مصرفی باشند:

به صورت کلی این دستگاه امروزه در بازار وات های مختلفی وجود دارد که عملکردش نیز به میزان وات  آن مربوط است. با این توضیح با توجه به میزان وات مصرفی دستگاه باید از قطعات با میزان ولتاژ خاص بهره برد.

قطعات باید دارای خدمت پس از فروش باشند:

این قطعات همواره باید توسط افراد آگاه و متخصصین کارآزموده نصب و اجرا شود. تا در صورت بروز خرابی های احتمالی توانایی رفع آن را داشته باشند. از همین رو توصیه می شود قطعات از تولیدکننده های معتبر خریداری گردد.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید