فروش قطعات دستگاه لیزر فایبر

فروش قطعات دستگاه لیزر فایبر

فروش قطعات دستگاه لیزر فایبر

قطعات دستگاه لیزر همانند هر دستگاه دیگری ممکن است دچار خرابی شود اما نکته مهمی که در این خصوص وجود دارد، موجود بودن این قطعات در بازار و فروش آنها است. البته باید توجه داشت که در زمان خرید دستگاه لیزر فایبر حکاکی یا لیزر برش فایبر حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش آنها نیز دقت نمود.

آشنایی با قطعات دستگاه لیزر که کاربرد بیشتری دارند

فروشگاه های تامین کننده قطعات دستگاه لیزر، عموما می بایست قطعات پرکاربرد را برای رفع نیاز مشتری فراهم آورند، که این قطعات شامل اینه لیزرتسمه لیزرتیوب لیزرچیلر لیزرمادربرد لیزرلنز لیزر می باشند.با توجه به اینکه دستگاه فایبر لیزر در بازار با قیمت خوب و مقرون به صرفه ارائه می شود، فروش این قطعات نیز آسان بوده و دارای قیمت بالایی نخواهد بود.

نکات مهم در زمان فروش قطعات دستگاه فایبر لیزر

این دستگاه که عموما برای برش و حکاکی بر روی فلزات مورد استفاده می گیرد، برای کارکرد بهتر خود نیاز به قطعات یدک سالم دارد. از همین رو در زمان فروش لازم است تا به موارد زیر توجه داشت:

ارائه قطعات در اندازه های مختلف:

باید توجه داشت که اندازه  قطعات در هر دستگاه می تواند متفاوت باشد. به طور مثال هد این دستگاه می تواند از نوع single یا double بوده و در اندازه های مختلف در بازار موجود باشد.

توجه به فاکتور عمر:

در زمان فروش قطعات دستگاه لیزر می بایست به این نکته اشاره کرد که عمر قطعات بین ۳ تا ۶ ماه است لذا در صورت خرابی باید سریعا تعویض گردند.

مراقبت از قطعات:

فروشندگان در زمان فروش این کالا ها می بایست بیان دارند که معمولا قطعات دستگاه در اثر اصطکاک خراب نمی شوند. مگر آنکه در معرض ضربه یا برخورد قرار گیرند.

میزان ساعت فعالیت:
برای عملکرد بهتر دستگاه لازم است تا در زمان خرید در خصوص میزان عمر آن جویا شوید. عموما عمر مفید قطعات حدود ۲۰۰ ساعت است.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید