دستگاه لیزر برش پلکسی

بررسی سایز در دستگاه لیزر فایبر

بررسی سایز در دستگاه لیزر فایبر

بررسی سایز در دستگاه لیزر فایبر به دلیل مقرون به صرفه بودن و کاربرد بالایی که در برش سریع و حکاکی دقیق دارد، امروزه بسیار مورد توجه می باشد. اما باید در نظر داشت که دستگاه لیزر برش فایبر دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشد که در این مقاله به توضیح آن پرداخته شده است.

حکالی لیزری چرم

آشنایی با سایز دستگاه لیزر فایبر حکاکی

در گام اول لازم است تا شما بررسی نمایید که از این دستگاه برش برای چه فعالیتی مایلید استفاده نمایید. به طور مثال انواع دستگاه لیزر فایبر که در کارگاه های مهرسازی مورد استفاده قرار می گیرند دارای ابعاد 40*40 سانتی متر می باشند. البته در کارخانه ها برای برش ها بزرگ تر از سایز 130*180 سانتی متری نیز استفاده می نمایند که توانایی برش یک ورق کامل پلکسی را دارد. به طور کلی سایز و ابعاد دستگاه به کاری که می بایست انجام دهد وابسته می باشد.

ارتباط سایز و کاربرد دستگاه لیزر فایبر

از این دستگاه لیزر در صنعت برای برش آلومینیوم، ورقه های پلکسی، فولاد و طلا بسیار استفاده می شود. بیشترین سایز مورد استفاده برای این کاربرد ها به صورت زیر می باشد:130* 90 سانتی متر 130*180 سانتی متر130*250 سانتی متر البته در صنعت طلا سازی و تهیه استند های تبلیغاتی نیز از این موارد استفاده می گردد که عموما دارای ابعاد 25*35 سانتی متر یا 40*50 سانتی متر خواهند بود. این موارد به صورت رومیزی بوده و به فضای آنچنانی نیاز ندارد.

ارتباط سایز دستگاه و قدرت آن

دستگاه لیزر فایبر امروزه با قدرت های مختلفی بین 30 تا 150 وات به بازار عرضه می شوند. طبیعتا موارد کوچکتر دارای توان کمتری هستند. البته باید توجه نمود که قطعات دستگاه لیزر فایبر همانند چیلر لیزرمادربرد لیزراینه لیزرتسمه لیزرلنز لیزر و تیوب لیزر در تمام دستگاه ها با هرگونه کاربرد و سایزی یکسان می باشد.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید