دستگاه لیزر حکاکی دست دوم

جدیدترین دستگاه لیزر فایبر

جدیدترین دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر که امروزه در دنیا بسیار استفاده می شود و با نام هایی چون لیزر فایبر حکاکی یا لیزر برش فایبر نیز شناخته می شود دارای یک بخش حرکتی و یک بخش کنترلی است که می تواند به کمک این دو برش ها و حکاکی های ظریفی را پیاده سازی نماید. برای عملکرد صحیح، این دستگاه نیاز به بخش هایی چون چیلر لیزر– اینه لیزر- تسمه لیزرلنز لیزرمادربرد لیزرتسمه لیزر و تیوب لیزر دارد. چنانچه سرویس های دوره ای دستگاه به موقع انجام شود، می تواند بیش از ۱۰۰۰ ساعت فعالیت نماید.

آشنایی با برخی از جدیدترین انواع دستگاه لیزر فایبر

به صورت کلی در بازار دو نوع از این دستگاه ها وجود دارد:

۱- دستگاه های مربوط به فلزات سبک:

از این دستگاه لیزر فایبر برای برش یا حکاکی مواردی چون قطعات کامپیوتری، طلا و … استفاده می شود. اگر از دستگاه سنگین برای این مورد استفاده شود، این امکان وجود دارد که فلز در زمان کار دچار تغییر حالت شود.

۲- دستگاه های مربوط به فلزات سنگین:

هر اندازه ضخامت فلز مد نظر بیشتر باشد، کاربرد این دسته از دستگاه های لیزر بیشتر است. برای ساخت تجهیزات ماشین، بدنه فضاپیما ها و مواردی از این قبیل دارای کاربرد زیادی هستند.

استفاده از سری جدید فایبر مارکینگ در جواهر سازی بتا بتوان انواع حکاکی های میلیمتری را با دقت پیاده سازی نمود. زیرا شما می توانید بدون فرزکاری یا برش، هرگونه طرح پیچیده ای را پیاده سازی نمایید. یکی از مزایای اصلی این دستگاه که توانسته است آن را در صنعت بی رقیب نماید، این مهم می باشد که قطعات آن قادر هستند اشعه لیزر را با توجه به نوع فلز تغییر داده و شدت آن را افزایش یا کاهش دهند.در حال حاضر در مارکینگ و نشانه گذاری از آن استفاده می شود.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید