خدمات پس از فروش لیزر فایبر

خدمات پس از فروش لیزر فایبر

لیزر فایبر یک دستگاه پرکاربرد در کارخانه ها و کارگاه هایی است که با ورقه های فلزات کار می کنند. از دستگاه لیزر فایبر برای برش و حکاکی بر روی ورقه ها استفاده می نمایند از همین رو به آن لیزر فایبر حکاکی یا لیزر برش فایبر نیز گفته می شود. این دستگاه به دلیل قیمت خوب، گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین سرعت و دقت زیاد، امروزه طرفداران بسیاری در صنعت دارد.

خدمات لیزر فایبر

این دستگاه حکاکی می تواند در سریع ترین زمان ممکن هرگونه آرم، لوگو، نام، تاریخ و غیره را بر روی ورقه های فلزی حک نماید، از سوی دیگر قادر است تا ورقه های فلز با هر ضخامت را برش دهد. بسیاری از کارخانه ها برای کاهش ضریب اشتباه انسانی از این ماشین استفاده می نمایند که به صورت کامپیوتری برنامه ریزی می شود.

خدمات پس از فروش لیزر فایبر شامل چه مواردی می شود؟

با توجه به اینکه این دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، توضیحات این خدمات به صورت زیر است:

نصب:

پس از خرید، دستگاه فوق توسط کارشناسان مجرب و با سابقه راه اندازی می شود.

آموزش:

پس از نصب دستگاه، توسط افراد متخصص به مشتریان آموزش های مربوط به کار با دستگاه ارائه می شود.

تعویض قطعات معیوب و تعمیر آنها:

برخی از قطعات دستگاه لیزر همانند تسمه لیزراینه لیزرچیلر لیزرمادربرد لیزرلنز لیزر و تیوب لیزر چنانچه در برابر ضربه قرار نگیرند و خراب شوند، با استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی این دستگاه می توانید، آن را تعمیر و در صورت لزوم تعویض نمایید.

به صورت کلی به عنوان خدمات پس از فروش شما می توانید از مواردی چون آموزش پرسنل، ارائه خدمات پشتیبانی همانند رفع مشکلات حین کار، تعویض دستگاه قدیمی با انواع جدید و غیره استفاده نمایید.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید