بهترین مرکز فروش دستگاه لیزر فایبر

بهترین مرکز فروش دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر نوعی دستگاه لیزر و برش فلزات می باشد که به کمک آن می توان انواع تندیس ها و حکاکی ها را بر روی ورقه های فلزی پیاده سازی نمود. به همین دلیل به آن لیزر فایبر حکاکی با لیزر برش فایبر نیز گفته می شود. امروزه شرکت های مختلف قطعات دستگاه لیزر فایبر را تولید می نمایند اما در زمان خرید لازم است تا به نکات زیر توجه داشته باشید.

خرید دستگاه لیزر فایبر از بهترین فروشگاه

اگر قصد خرید دستگاه لیزر فایبر را دارید لازم است تا فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید:

گارانتی:

عموما قطعات دستگاه لیزر فایبر دارای گارانتی می باشند. قطعاتی چون تسمه لیزراینه لیزرتیوب لیزرلنز لیزرمادربرد لیزر و غیره چون مدام در برابر اشعه لیزر قرار دارند، به سرویس های دوره ای و گارانتی نیاز دارند.

کیفیت دستگاه:

دستگاه هایی که امروزه در بازار وجود دارند بر اساس کیفیت اشعه لیزر خود دسته بندی می شوند. هر دستگاه لیزر فایبری که دارای توان کیفی بیشتری باشد، برای انجام کارهای سخت گزینه مناسب تری خواهد بود.

پشتیبانی شرکت ارائه دهنده:

برای نصب و راه اندازی و همچنین آموزش اپراتور، نیاز است تا شرکت ارائه کننده دارای خدمات پس از فروش باشد، از همین رو پشتیبانی فروشنده بسیار مهم می باشد.

در حال حاضر این دستگاه با نام هایی چون لیزر فایبر حکاکی یا لیزر برش فایبر نیز شناخته می شود. مواردی که برای برش مورد استفاده قرار می گیرند دارای سرعت و توان بیشتری هستند. یکی از مزایای استفاده از دستگاه لیزر فوق این مورد می باشد، که در زمان استفاده از آن فلز تغییر رنگ نداده و خروجی کاملا بی عیب و نقص خواهد بود. به عبارت دیگر قسمتی از سطح فلز که مورد حکاکی قرار می گیرد یا آب شده، یا تصعید می شود یا به گونه ای می سوزد که رنگ آن تغییر نمی کند.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید