تفاوت حکاکی سنتی با حکاکی با لیزر فایبر

تفاوت حکاکی سنتی با حکاکی با لیزر فایبر

لیزر فایبر که امروزه در دو نوع لیزر فایبر حکاکی و لیزر برش فایبر در بازار وجود دارد، برای برش و حکاکی بر روی فلزات مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به سرعت و توان بالای این دستگاه، اغلب در کارخانه ها و کارگاه ها از آن استفاده می شود.

امروزه با توجه به قیمت مقرون به صرفه دستگاه لیزر فایبر، اغلب تولیدکنندگان کوچک در کارگاه های سنتی، ترجیح می دهند تا از این ابزار بهره ببرند.

 

مرکز فروش انواع دستگاه لیزر ، دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر جوش ، دستگاه لیز فایبر ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر برش فلزات ،و قطعات دستگاه لیزر

مقایسه حکاکی سنتی با دستگاه لیزر فایبر

در گذشته برای اینکه بتوان بر روی سطح های فلزی خراش یا حکاکی ایجاد نمایند از وسایل تیز و نیروی مکانیکی استفاده می نمودند،

این روش نیاز به انرژی زیاد و صرف وقت بسیاری داشت. اما لیزر فایبر فوق با داشتن قطعاتی چون لنز لیزراینه لیزرمادربرد لیزر و غیره قادر است تا اشعه لیزر را تولید کرده و بر روی سطح مد نظر متمرکز نماید.

مزیت برتری دستگاه لیزر فایبر نسبت به روش های حکاکی گذشته

-محدودیتی وجود ندارد

اگر شما از دستگاه لیزر فایبر بهره می برید، باید توجه داشته باشید که فرقی نمیکند فلزات شما دارای چه ضخامتی هستند

و مایلید چه طرحی را بر روی آن پیاده سازی نمایید، زیرا قادر خواهید بود تا هر طرحی را به رایانه داده تا اسکن کرده و بر روی فلز پیاده سازی کند.

مصرف انرژی کمتری دارد

این دستگاه لیزر قادر است تا با کمترین میزان مصرف انرژی برق، اشعه لیزر را کنترل کرده و در یک نقطه متمرکز سازد.

دقت و سرعت بالایی دارد

در این دستگاه اشعه های لیزر بسیاری به صورت پشت سر هم تولید شده که قابلیت برش و حکاکی را دارند. از همین رو کیفیت خروجی کار بسیار تمیز تر خواهد بود.

امنیت آن بیشتر است

با توجه به اینکه نیازی نیست شخصی به صورت کامل بر روی دستگاه نظارت نماید. لذا خطرات جانی ناشی از پرت شدن فلز و غیره کاهش می یابد.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید