صرفه اقتصادی کار با دستگاه لیزر فایبر

صرفه اقتصادی کار با دستگاه لیزر فایبر

دستگاه لیزر فایبر امروزه می تواند یک دستگاه مقرون به صرفه و پر سود در صنعت باشید. اگر شما هم به کارآفرینی علاقه داشته باشد، حتما در زمینه حکاکی بر روی فلزات نام لیزر فایبر حکاکی یا لیزر برش فایبر را شنیده اید.

این دستگاه قادر است تا با دقت و سرعت بالا هر گونه فلزی را برش بزند و بر روی آنها عنوان طرح های پیچید ه را حکاکی نماید.

صرفه اقتصادی کار با دستگاه لیزر فایبر بسیار زیاد است.

مرکز فروش انواع دستگاه لیزر ، دستگاه لیزر برش ، دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر جوش ، دستگاه لیز فایبر ، دستگاه لیزر طلا ، دستگاه لیزر برش فلزات ،و قطعات دستگاه لیزر

آیا خرید دستگاه لیزر فایبر مقرون به صرفه است؟

در گذشته برای برش ورقه های فلز و یا ایجاد لوگو بر روی آنها از روش های دستی یا دستگاه های مکانیکی استفاده می گردید. همین امر باعث میشد تا هزینه بسیار بابت نیروی انسانی پرداخت شود. از سوی دیگر خروجی کار نیز همیشه خوب و تمیز نبود. اما دستگاه لیزر فایبر با صرف انرژی، وقت و هزینه کمتر قادر است تا هرگونه طرحی را بر روی هر فلزی با هرگونه ضخامت پیاده سازی نموده یا آنها را برش دهد.

دلیل استفاده از دستگاه لیزر فایبر در صنعت

امروزه اغلب در کارخانه ها یا کارگاه ها از این دستگاه استفاده می شود. که دلیل این مورد را نیز می توان در زیر مطالعه کرد:

قطعات دستگاه لیزر دارای گارانتی است:

این دستگاه از قطعاتی چون تسمه لیزرلنز لیزرتسمه لیزرمادربرد لیزر– چیلر لیزر- اینه لیزر و تیوب لیزر تشکیل شده است که تمام آنها قابل تعویض بوده و دارای گارانتی ارائه خدمات هستند.

کاربرد بسیاری دارد:

با استفاده از لیزر فایبر شما قادر خواهید بود تا انواع طرح های، تندیس ها، استند ها و غیره را بر روی فلزات پیاده سازی نمایید.

دقت بالا و مصرف انرژی کمتر:

به کمک اشعه لیزری که دستگاه فوق تولید می نماید، شما نیاز به صرف انرژی برق کمتری هستید. از سوی دیگر میزان درصد اشتباه در برنامه آن بسیار کم می باشد.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید