دستگاه فایبر مارکینگ چیست؟

دستگاه فایبر مارکینگ چیست؟

دستگاه لیزر فایبر یک دستگاه پیشرفته برای برش محسوب می شود که از فناوری لیزر بهره می برد. در این تکنولوژی از فیبر نوری جهت حکاکی و برش استفاده می گردد به همین دلیل در بازار ممکن است با نام هایی چون لیزر برش فایبر یا لیزر فایبر حکاکی نیز شناخته شود. این دستگاه به کمک انرژی نوری لیزر فعالیت کرده و انواع حکاکی ها را پیاده سازی می نماید. بسیاری از افراد برای درج تاریخ های ماندگار، حکاکی لوگو و مواردی از این قبیل از آن کمک می گیرند.

امکانات دستگاه لیزر فایبر

– دستگاه فایبر مارکینگ می تواند سطح جسم فلزی یا غیر فلزی را به خوبی پردازش نماید و انواع حکاکی ها را بر روی هر سطح نازک، شکننده و کلفتی پیاده کند.

– این تکنولوژی قادر است تا بدون اینکه سطح محصول آسیب ببیند، بر روی پوشش فلزی حکاکی های مد نظر را ایجاد کند.

– دستگاه مذکور از پرتوهای نازک و کم قطر لیزری استفاده می کند که می تواند ظرافت بالایی داشته باشد و هرگونه طرحی را تحت گرما ایجاد نماید.

آشنایی با دستگاه لیزر فایبر

قطعات دستگاه لیزر فوق اعم از اینه لیزرچیلر لیزرتیوب لیزرلنز لیزرتسمه لیزرمادربرد لیزر ، همگی به صورت کامپیوتری برنامه ریزی می شوند و امکان پردازش بالا و پیچیده ای را دارند. با توجه به اینکه تمام اقدامات در آن به صورت اتوماتیک می باشد لذا انتظار می رود که میزان خطای انسانی به صفر برسد. شما در این دستگاه می توانید شدت اشعه را تنظیم نمایید تا کار شما دارای خروجی تمیز تری باشد.

امکانات دستگاه فایبر مارکینگ

در صنعت فلزات، دستگاه لیزر فوق می تواند به کارخانجات و حتی فعالیت های کوچک کمک بسیاری نماید تا هم در بحث هزینه صرفه جویی شود و هم در سریع ترین زمان ممکن بهترین پاسخ را دریافت نمایند. با توجه به ارائه گارانتی معتبر برای این دستگاه برش، خریدار با اطمینان بیشتری می تواند اقدام به خرید نماید. از جمله امکانات این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره داشت:

– صرفه جویی در میزان انرژی

– صرفه جویی در میزان نیروی انسانی

– طول عمر زیاد

– دقت بالا

– حکاکی بر روی انواع سطوح با هر ضخامت

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید