دستگاه لیزر برش فلز

خرید دستگاه لیزر فایبر

خرید دستگاه لیزر فایبر

لیزر فایبر یک دستگاه برش و حکاکی  فلزات است که به دلیل سرعت و دقتی که دارد، این روزها طرفداران بسیار پیدا کرده است. عموما دستگاه لیزر فایبر را با نام هایی چون لیزر برش فایبر یا گاها لیزر فایبر حکاکی نیز می شناسند. در این مقاله نکات مهم در خرید این دستگاه برش توضیح داده می شود.

کاربرد دستگاه لیزر فایبر

از این دستگاه برای برش دقیق فلزاتی چون فولاد، برنج، آلومینیوم و غیره در صنایعی چون هوا و فضا، ماشین سازی، جواهر سازی و … استفاده می شود. برای اینکه دستگاه مذکور دارای کارایی مناسبی باشد، از قطعاتی چون مادربرد لیزراینه لیزرتیوب لیزرلنز لیزرتسمه لیزر و چیلر لیزر تشکیل شده است. قطعات دستگاه لیزر امروزه به آسانی در بازار یافت می شوند.

نکات مهم در خرید دستگاه لیزر فایبر

با توجه به گارانتی اصالت کالا، سرعت بالا و دقت زیاد این دستگاه، امروزه تقاضا برای آن زیاد است. اما در زمان خرید لازم است تا به موارد زیر توجه شود.

توجه به بدنه دستگاه برش:

این بخش گران ترین قسمت در دستگاه بزرگ است. برای اینه بدنه لیزر فایبر مناسب باشد، لازم است تا در سرعت بالا آن را تست نمایید. در این شرایط نباید دچار لرزش شود. عموما دستگاه هایی با بدنه سبک مناسب این دستگاه نیستند.

خدما ارائه دهنده:

با توجه به قیمت نسبتا زیاد دستگاه فوق لازم این تا به خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه توجه نمایید. امروزه شرکت های زیادی وجود دارند که دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و پاسخگو از طریق تکت و تلفن هستند.

توجه به گاردریل:

توجه به گاردریل نیز در زمان خرید بسیار اهمیت دارد. پایین بودن کیفیت این بخش موجب می شود تا در زمان کوتاه، قطعات نیاز به تعویض داشته باشند. دستگاهی که گاردریل مناسب نداشته باشد برای انواع برش های دستی نیز نمی تواند گزینه خوبی باشد

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید