قیمت دستگاه لیزر حکاکی

قیمت دستگاه لیزر حکاکی

دستگاه لیزر حکاکی یکی از ماشین های پیشرفته در دنیا است که امروزه برای بسیاری از صنایع مختلف از آن استفاده می شود.

این دستگاه به دلیل دقت بالا در برش و حکاکی و همچنین سرعت منحصر به فرد می تواند کار را برای کاربران بدون هیچ نقصی تولید کند.

استفاده از این دستگاه برای متریال فلزی و غیر فلزی است و نسبت به نوع متریال می توانید از انواع آن بهره مند شوید. دستگاه های برش و حکاکی لیزری به دو دسته فایبر و co2 تقسیم بندی می شوند. دستگاه های فایبر برای برش متریال فلزی و دستگاه های co2 نیز برای متریال غیر فلزی به کار می روند. در ادامه قصد داریم تا در مورد قیمت دستگاه لیزر حکاکی صحبت کنیم.

قیمت دستگاه لیزر حکاکی

با استفاده از دستگاه لیزر حکاکی روی چه متریالی می توان حکاکی کرد؟

حکاکی کردن با استفاده از لیزر بر روی متریال مختلف، طیف گسترده ای را در بر می گیرد که از مهم ترین آن ها می توان به موادی مانند:

  • فلزهای روکش دار
  • پارچه و چرم
  • پلاستیک
  • سنگ
  • شیشه
  • چوب

اشاره کرد. البته همانطور که گفته شد این مواد طیف گسترده ای دارند و برای دستگاه لیزر حکاکی ایجاد برش و حکاکی بسیار آسان است و با دقت و ظرافت بسیار بالایی انجام می شود. یکی از مواردی که بر قیمت دستگاه لیزر حکاکی تاثیرگذار است، تعیین نوع متریال و در نتیجه خرید دستگاه متناسب با آن است.

 

قیمت دستگاه لیزر حکاکی در بازار

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید این دستگاه به آن توجه داشته باشید، خدمات پس از فروش است. ارائه گارانتی تاثیر بسزایی در قیمت و هزینه های بعدی خواهد داشت. البته فروش این دستگاه در بازار با نازلترین قیمت برای مشتریان انجام می شود. قیمت این دستگاه به نوع قطعات بکار رفته در آن هم بستگی دارد.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید