حکالی لیزری چرم

دستگاه لیزر حکاکی چیست؟

دستگاه لیزر حکاکی چیست؟

دستگاه لیزر حکاکی یکی از ماشین های مخصوص حکاکی و برش با استفاده از تکنولوژی پرتوهای لیزری است که امروزه توانسته جایگاه بسیار ویژه ای را در بازار بدست آورد. از دستگاه لیزر حکاکی می توان در صنایع مختلفی از جمله:

  • صنایع چوب
  • پلاستیک
  • کاغذ
  • مقوا
  • شیشه
  • و …

استفاده کرد.

یکی از مزایای اصلی استفاده از این دستگاه دقت بالا و همچنین برش و حکاکی در کوتاه ترین زمان می باشد که به نوعی از مزایای اصلی آن به شمار می رود.

از طرف دیگر می توان با استفاده از دستگاه لیزر حکاکی طرح های پیچیده و بسیار حساس را بر روی متریال های مختلف پیاده کرد. به طوری که با استفاده از روش های سنتی و مکانیکی نمی توان با دقت بالا این کار را انجام داد.

دستگاه لیزر برش پلکسی

مزایای دستگاه لیزر حکاکی

از مهم ترین مزایای موجود در این دستگاه، سرعت و دقت متریال فلزی و غیر فلزی است. همچنین این موضوع می تواند امنیت استفاده از دستگاه را نیز افزایش دهد و در نتیجه از بسیاری از حوادث غیر قابل پیش بینی در محیط های کارگاهی و تولیدی جلوگیری کند. توان و دقت بالای موجود در پردازشگرها، تولید قطعات را برای کاربران راحت تر خواهد کرد به طوری که دیگر نیازی به ناظر برای نظارت بر روی محصول نهایی نیست.

 

قیمت دستگاه لیزر حکاکی چقدر است؟

قاعدتا قیمت دستگاه لیزر حکاکی به مزایای و قابلیت های موجود در آن بستگی دارد. به خصوص اینکه امروزه با پیشرفته تر شدن این تکنولوژی، امکان برش های ۲ بعدی و ۳ بعدی نیز با استفاده از این دستگاه فراهم شده است. ولی بهترین قیمت و نازلترین قیمت برای دستگاه لیزر حکاکی بدون واسطه را می توانید با ما تجربه کنید.

همچنین ارائه گارانتی معتبر می تواند مشتریان را برای یک خرید مطمئن تشویق کند.

 

—————دستگاه لیزر حکاکی چیست؟—————

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید