دستگاه لیزر حکاکی ارزان

دستگاه لیزر حکاکی ارزان

دستگاه های برش لیزر و یا همان دستگاه لیزر حکاکی یکی از ماشین های پرکاربرد برای برش و حکاکی می باشد که در صنایع مختلفی امروزه از آن استفاده می کنند. یکی از دلایل استفاده از این دستگاه به جای روش های سنتی و مکانیکی، دقت بالا و در نتیجه برش و طراحی در کمترین زمان ممکن است که همین موضوع برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. این دستگاه در دو نوع اصلی فایبر و CO2 می باشد که بسته به نوع متریال می توانید آن را از بازار تهیه کنید. یکی از مواردی که باعث شده تا امروزه دستگاه لیزر حکاکی ارزان به یکی از دستگاه های محبوب در بازار تبدیل شود، متناسب بودن با هر مواد و همچنین قیمت متناسب آن در طیف های گسترده می باشد.

استفاده از دستگاه لیزر حکاکی در صنایع مختلف

همانطور که گفته شد این دستگاه در دو مدل فایبر و CO2 تولید شده است. البته این دو مدل در بازار رایج تر هستند و کار با آن ها نیز بسیار آسان است زیرا نیازی به اپراتور ندارد و می توان در هر زمان متریال مورد نظر را در دستگاه قرار داد. استفاده از پرتوهای لیزری با استفاده از قطعاتی مانند تیوپ انجام می شود که بر قیمت آن نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. از مهم ترین صنایعی که از دستگاه لیزر حکاکی استفاده می کنند می توان به:

  • چوب
  • پلاستیک
  • انواع فلزات
  • شیشه
  • آینه کاری
  • و …

اشاره کرد. در مورد دستگاه لیزر حکاکی ارزان نیز در ادامه اشاره خواهیم کرد.

 

چگونه دستگاه لیزر حکاکی ارزان بخریم؟

خرید دستگاه لیزر حکاکی ارزان به مواردی مانند نمایندگی، نوع و اندازه، جنس این دستگاه بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با نمایندگی مربوط تماس حاصل نمایید و جهت مطلع شدن از تمامی جزئیات از کارشناسان استعلام بگیرید.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید