فروش قطعات دستگاه لیزر فایبر

همه چیز را به دستگاه لیزر فایبر بسپارید

همه چیز را به دستگاه لیزر فایبر بسپارید

دستگاه لیزر فایبر که به آن لیزر برش فایبر نیز گفته می شود، قادر است تا هرگونه حکاکی را بر روی سطوح فلزی و غیرفلزی با دقت و سرعت بالا پیاده سازی نماید. با توجه به راندمان بالای این دستگاه و مقرون به صرفه بودن آن، در صنعت استفاده زیادی می شود. به صورت کلی فعالیت این دستگاه ها در دو دسته تقسیم بندی می شود. دسته اول قادر هستند تا هرگونه آرم، لوگو و غیره ای را بر روی فلزات حکاکی نمایند اما دسته دوم می توانند فلزات را با هر ضخامتی به آسانی برش دهند.

چرا دستگاه لیزر فایبر امروزه پیشتاز است؟

با در نظر گرفتن این مهم که قطعات دستگاه لیزر فایبر همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و به آسانی تعمیر می شوند، می توان از دستگاه فوق با خیال آسوده در صنعت بهره برد اما از دیگر ویژگی های مثبت دستگاه مذکور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– استحکام بالا

– مصرف برق کم

– خروجی کنترل شده لیزر

– قابلیت اسکن سریع

– سرعت بالا

کاربردهای دستگاه لیزر فایبر حکاکی

امروزه از این دستگاه در صنایع زیر استفاده می شود:

– تهیه صفحه کلید گوشی

– برش جواهرات

– حکاکی بر روی طلا، نقره و غیره

– تهیه قطعات الکترونیکی و غیره …

آشنایی با قطعات دستگاه لیزر فایبر

برای اینکه بتوان اشعه لیزر کنترل شده ای توسط این دستگاه تولید نمود از قطعاتی همانند تسمه لیزرلنز لیزراینه لیزرتیوب لیزرمادربرد لیزرچیلر لیزر و غیره استفاده شده است تا دقت لازم به وجود آید. البته باید توجه داشت که این قطعات به صورت کامپیوتری و بدون نیاز به اپراتور فعالیت می نمایند. از سوی دیگر برای اینکه توان بالاتری داشته باشند تحت میزان وات های مختلف دسته بندی می شوند. لذا در زمان خرید قطعات مذکور باید به میزان وات آنها دقت کرد.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید