دستگاه لیزر

دستگاه لیزر برش ایرانی

دستگاه لیزر برش ایرانی

دستگاه لیزر برش ایرانی یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شرکت های زیادی در بخش تولید این دستگاه فعالیت می کنند. تولید این دستگاه باعث شده تا تولیدات داخلی نیز رونق یابد و در نتیجه کیفیت تولیدات نیز به سلیقه مشتریان ایرانی نزدیک تر باشد.

کیفیت این دستگاه های برش لیزر بسیار بالا است و در حد نمونه های خارجی است به طوری که می تواند در بازارهای جهانی با نمونه های آلمانی و چینی رقابت کند. البته یکی از تاثیرات منفی که بر روی دستگاه لیزر برش ایرانی به شدت حس می شود، قیمت بالای ارز است که بر روی قیمت قطعات مورد نیاز برای تولید این دستگاه های برش لیزری نیز تاثیرگذار خواهد بود.

 

آیا برای ساخت دستگاه لیزر برش ایرانی از قطعات داخلی استفاده می شود؟

همانطور که می دانید این دستگاه های برش برای متریال های مختلفی از جمله فلزات و غیر فلزات می باشد که برای تولید دستگاه های برش لیزری متریال غیر فلزی از قطعات داخلی استفاده می کنند. پاورهای لیزری که برای دستگاه لیزر برش ایرانی استفاده می شود در سه دسته dy10 ،dy13،dy2 تقسیم بندی می شود. البته همانطور که گفته شد قیمت آن بسیار بالا خواهد بود و در نتیجه شرکت های تولید کننده دستگاه های برش لیزر برای رقابت با بازارهای چینی باید هزینه زیادی را صرف کنند.

 

مزایای استفاده از دستگاه لیزر برش ایرانی

یکی از مزایای مهم و قطعی استفاده از دستگاه لیزر برش ایرانی ، دقت بالا در برش و استفاده از پرتوهای لیزری با بالاترین استاندارد برای حکاکی طرح های پیچیده و برش انواع متریال ها می باشد. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که به دلیل هزینه بالای تمام شده این دستگاه، می توانید از نمونه های خارجی نیز برخوردار شوید.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید