دستگاه لیزر برش سنگ

دستگاه لیزر برش سنگ

دستگاه لیزر برش سنگ

دستگاه لیزر برش سنگ یکی دیگر از دستگاه های مخصوص برای حکاکی بر روی انواع سنگ در صنایع مختلف و وابسته به این متریال پرکاربرد می باشد. از این دستگاه معمولا برای برش، حکاکی تصویر و نوشته بر روی سنگ مقبره ها، شومینه، حک لوگو بر روی و همچنین مارک های تجارتی استفاده می شود که تابلوهای تبلیغاتی، سنگ های عقیق و … نیز در این دسته بندی قرار می گیرند. از مهم ترین کاربردهای دستگاه لیزر برش سنگ می توان به:

  • حکاکی های ظریف بر روی شیشه های صاف
  • حکاکی مارک و یا متن بر روی محصولات شیشه ای که در خط تولید هستند
  • استفاده از دستگاه لیزر. برش سنگ برای دکوراسیون های شیشه ای و سنگی
  • حکاکی بر روی آینه های تزئینی
  • و …

اشاره کرد.

دستگاه لیزر برش سنگ

مزایای استفاده از دستگاه لیزر برش سنگ

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه سرعت عمل بالا و همچنین دقت در برش و حکاکی است که می تواند نتیجه کار را برای کاربران رضایت بخش تر کند. همچنین زمانی که سطح کار مورد نظر صاف باشد می تواند طراحی های مشکل را نیز بر روی آینه حکاکی کند. یکی از مهم ترین کاربردهای این دستگاه استفاده از پرتوهای لیزری است که در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت می کنیم.

 

استفاده از دستگاه لیزر برش سنگ برای طراحی ۲ بعدی و ۳ بعدی

یکی از مهم ترین مواردی که استفاده از این دستگاه را برای کاربران آسان تر می کند این است که می توان همزمان هم از قابلیت طراحی ۲ بعدی و هم طراحی ۳ بعدی استفاده کرد و به طبع استفاده از قابلیت طراحی ۳ بعدی می تواند با قیمت کمتر و امکانات بیشتری طرح مورد نظر راحتی مشکلترین طرح ها را بر روی سطح مورد نظر اجرا کند.

 

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید