دستگاه لیزر برش پارچه

دستگاه لیزر برش پارچه

دستگاه لیزر برش پارچه اهمیت زیادی از نظر کیفیت و قابلیت های موجود برای حکاکی و برش دارد زیرا این دستگاه می تواند بدون وجود قالب مخصوصی، حکاکی و برش را بر روی پارچه های مختلف انجام دهد و از این رو برای طراحی های مختلف می توانید از دستگاه لیزر برش پارچه بدون نیاز به الگوی خاصی و با دقت و ظرافت بالا استفاده کنید.

یکی از مواردی که اهمیت بسیار زیادی برای کاربران فعال در این زمینه دارد این است که در بحث تولیدات انبوه شما می توانید با تعداد بالایی پارچه و قرار دادن آن ها بر روی یکدیگر، برش پارچه با استفاده از پرتوهای لیزری را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. برخی از لباس هایی که با طراحی های پیچیده انجام می شوند و یا مدل لباس های مختلف که زاپ دار هستند با استفاده از دستگاه لیزر برش پارچه انجام می شود.

 

نکات مهمی که باید در هنگام استفاده از دستگاه لیزر برش پارچه رعایت کنید

از مهم ترین موارد پایه ای که باید در هنگام استفاده از این دستگاه به آن توجه داشته باشید وجود میزهایی است که سطوح لانه زنبوری دارند تا استفاده از لیزر برای برش و حکاکی به صورت استاندارد انجام شود. از طرف دیگر عدم وجود پارامترهایی که سرعت و قدرت را افزایش می دهند نیز اهمیت زیادی دارد.

میزان باد در این دستگاه باید به گونه ای باشد که از جابجایی پارچه جلوگیری کند. دقت داشته باشید که پارچه مورد استفاده برای این دستگاه لیزری نباید از جنس وینیل باشد زیرا وجود پارچه های وینیل گاز هیدروکلریک تولید می کند و در نتیجه برای سلامتی مضر می باشد.

 

انواع پارچه های مورد استفاده در دستگاه لیزر برش پارچه

  • پارچه های پلی استری
  • پارچه پشمی
  • پارچه های کتان
  • پارچه های پرده ای
  • پارچه های جین
  • شال و روسری

 

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید