نکات ایمنی کار با دستگاه لیزر حکاکی

لیزر حکاکی فایبر چگونه است؟

لیزر حکاکی فایبر چگونه است؟

دستگاه لیزر حکاکی فایبر یکی از دستگاه پیشرفته و جدیدی است که روش های متنوع و خلاقانه ای را برای حکاکی بر روی انواع متریال غیر فلزی و فلزی

و همچنین مارکتینگ در دنیا ارائه می دهد. این دستگاه در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو در حال گسترش می باشد.

با استفاده از این دستگاه می توانید خیلی راحت بر روی موادی مانند:

  • سنگ
  • چوب
  • پلاستیک
  • انواع فلزات
  • و …

دیگر متریال حکاکی و برش انجام دهید. بسیاری از مشاغل روز دنیا و همچنین دیگر صنایع موجود در حال حاضر از این دستگاه استفاده می کنند.

 

لیزر حکاکی فایبر چگونه است؟

مزایای استفاده از لیزر حکاکی فایبر

این دستگاه یکی از دقیق ترین دستگاه های حال حاضر در دنیای است که می تواند با استفاده از فیبرهای نوری بر روی سطح مورد نظر برش و حکاکی انجام دهد. همچنین به دلیل اینکه فیبرهای نوری دارای انعطاف هستند، در سرعت و بالا بردن ظرافت و دقت برای برش و حکاکی بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

استفاده از این دستگاه به دو قسمت مکانیکی و دیجیتالی تقسیم بندی می شود که در بخش دیجیتالی طرح مورد نظر کشیده میشود و در قسمت مکانیکی از طرح ایجاد شده رندر گرفته می شود.

 

لیزر حکاکی فایبر بهتر است یا جوهر افشان؟

اگر شما هم با صنایع مختلفی در کشور سر و کار داشته باشید این سوال را بپرسید که از دستگاه لیزر حکاکی فایبر استفاده کنید یا جوهر افشان! هرکدام از این دو دستگاه دارای قابلیت های منحصر به فردی هستند که می توان در صنعت چاپ از آن ها استفاده کرد. ولی از آنجایی که دستگاه های برش و حکاکی لیزر با استفاده از پرتوهای لیزری عمل چاپ را انجام می دهند، در نتیجه می توانند محصولی کاربردی تر را از نظر ظرافت برای شما خلق کنند.

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید