دستگاه لیزر برش استیل

دستگاه لیزر برش استیل

دستگاه لیزر برش استیل یکی از دستگاه های پیشرفته در زمینه برش به وسیله تکنولوژی های روز دنیا یعنی لیزر می باشد که در بخش های مختلفی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع برش یکی از انواع برش های محبوب و مرسوم می باشد که از قابلیت های موجود در آن می توان به:

  • برش های دقیق
  • آب کردن
  • سوزاندن
  • محدود کردن

اشاره کرد که البته محدوده گسترده ای از مواد را مانند استیل های ضد آب، آلومینیوم و … را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

دستگاه لیزر برش استیل چگونه کار می کند؟

این دستگاه برش لیزری که مخصوص استیل می باشد می تواند با استفاده از آینه و عدسی پرتوهای لیزری را بر روی استیل پیاده کند و به راحتی بر روی حکاکی و برش انجام دهد. یکی از مهم ترین کاربرد این دستگاه برای استیل های ضد آب است زیرا با استفاده از قابلیت های مختلف و اشعه مادون قرمز می توان بر روی سطح استیل های ضد زنگ با استفاده از دستگاه لیزر برش استیل، برش های صاف و دقیق بوجود آورد.

 

مزیت های استفاده از دستگاه لیزر برش استیل

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه ایجاد یک شرایط بهینه برای مصرف انرژی و همچنین صرفه جویی در زمان می باشد که البته نسبت به روش های سنتی برش و حکاکی و مکانیکی نتیجه بسیار رضایت خشی در پی خواهد داشت. برش هایی که با استفاده از این دستگاه بر روی سطح استیل انجام می شود به دو روش:

  • برش لیزری 2 بعدی
  • برش لیزری 3 بعدی

می باشد. استفاده از دستگاه لیزر برش استیل برای صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی و معماری می باشد که می توان از آن برای بالا بردن انعطاف پذیری و استحکام استفاده کرد. قیمت دستگاه لیزر برش استیل سه بعدی نسبت به دیگر دستگاه های برش بسیار به صرفه تر است.

 

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید