لیزر برش چوب

لیزر برش چوب

لیزر برش چوب

لیزر برش چوب ، موضوعی است که قصد داریم در مورد آن بنویسیم.

برش چوب با دستگاه لیزر برش

شاید تا به حال به چوب های بریده شده دقت کرده باشید ، همه ی ما زمانی که یک قطعه چوب بریده شده را میبینیم اولی چیزی که به آن فکر میکنیم این است که این قطعه چوب را با اره ی دستی یا برقی بریده شده است . از زمان های قدیم بسیاری از کار ها را دستی و بدون هیچ گونه استفاده از ابزار های مکانیکی انجام میدادند.انجام دادن بسیاری از کار ها به صورت دستی و با استفاده از ابزار های ساده  بسیار زمان بر و البته بسیار سخت و طاقت فرسا است. امروزه با ساخته شدن دستگاه های پیشرفته همه ی کار ها با سرعت و دقت بالا وزمان کمتر انجام میشود . برای مثال با ساخته شدن دستگاه های لیزر برای برش انواع متریال های مختلف از جمله چوب دیگر نیازی به اره و دیگر ابزار های ساده نمی باشد . به صورتی که طرح مورد نظر خود را به دستگاه انتقال میدهید و دستگاه شروع به برش دادن می کند .

انواع چوب ها از ضخامت 1میلی متر به بالا در بازار عرضه میشوند . البته بستگی به نوع و توان دستگاه لیزر شما نیز دارد که تا ضخامت چند میلی متر را می تواند برش دهد.

در نظر داشته باشید که برش چوب به وسیله دستگاه های لیزر مزایای بیشتری نسبت به مابقی روش های برش چوب دارد .برش لزری میتواند طرح ها و نقش های بسیار پیچیده راهم برش بزند .کار با دستگاه های لیزر بسیار آسان تر و با سرعت بیشتری انجام  میشود .

لیزر برش چوب

لیزر برش چوب

برش لیزری چوب چه کاربرد هایی دارد؟

برش لیزری چوب در ساخت انواع ماکت ها ازجمله : تبلیغاتی ،عمرانی توپوگرافی ،دانشجویی ،معماری ،صنعتی، ماکت هایی جهت معرفی ،وغیره…..

ساخت جعبه های کادویی – ساخت کارت های دعوت از جمله عروسی – ساخت کارت ویزیت – ساخت مصنوعات چوبی – ساخت اسباب بازی –ساخت وسایل های کمک اموزشی – ساخت پازل های چوبی –تابلوهای تبلیغاتی وغیره….

مزایای برش لیزری چوب

از آنجایی که تولید انبوه و برش نقش و طرح های پیچیده با رش های سنتی بسیار دشوار یا حتی غیر ممکن است این کار با استفاده ازدستگاه  های برش لیزری چوب امکان پذیر است .

در نظر داشته باشید که به دلیل اینکه تماس مستقیم با متریال حین انجام کار نداریم ازتولید خاک اره و ناهواری های ممکن جلوگیری میکند.

کبفیت برش چوب با استفاده از لیزر بسیار بالااست .

امکان تولید انبوه طرح و نقش های معرق به وسیله لیزر امکان پذیر است .

آلودگی صوتی با استفاده از این روش برش لیزری به حداقل ممکن میرسد .

در مدت زمان بسیار کمی سفارشات شما آماده به تحویل میشود .

اما انواع چوب هایی که مناسب برای برش لیزری هستند کدامند؟

چوب بالسا
چوب راش
چوب سدر
چوب توسکا
چوب جامد
چوب روکشدار
mdf

شرکت پارت لیزر با چندین سال سابقه درخشان کاری  تمامی  این خدمات را با بالا ترین کیفیت ممکن و پایین ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ممکنه ودر کمترین زمان به شما مشتریان محترم ارائه می دهد .

5/5 (1 دیدگاه)
5/5 (1 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید