دستگاه لیزر برش پلکسی

موتور دستگاه لیزر حکاکی

موتور دستگاه لیزر حکاکی

یکی دیگر از قطعات مهم و کاربردی موجود در دستگاه لیزر، موتور آن می باشد. بررسی شدت انرژی در این قطعه و همچنین محورهای وظیفه در آن یکی از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید این دستگاه به آن دقت کنید.

این قطعه برای تمامی مهندسان و کارشناسان فعال در این صنعت، یکی از قطعه های یدکی مهم است و به همین دلیل می تواند نقش مهم و موثری را ایفا کند.

 

موتور دستگاه لیزر حکاکی

انواع موتور دستگاه لیزر حکاکی

موتورهای دستگاه لیزر و برش حکاکی به دو نوع تقسیم بندی می شوند که می توان به:

  • استپ موتور
  • سروو موتور

اشاره کرد. البته لازم است که این نکته را هم بدانید که هر دو نوع این موتورها کارایی مشابه به یکدیگر در دستگاه لیزر دارند ولی در ادامه به بررسی تفاوت های این دو موتور دستگاه لیزر حکاکی اشاره خواهیم کرد.

 

تفاوت دو موتور دستگاه لیزر حکاکی یعنی سروو و استپ

همانطور که در ابتدا نیز به این نکته اشاره شد، کنترل کردن و میزان دقت برای این قطعه مهم در دستگاه برش حکاکی از اهمیت زیادی برخوردار است.

از این رو این دو موتور از نظر کارایی و سرعت با یکدیگر تفاوت دارند.

موتور استپ به گونه ای می باشد که با استفاده از به کار گیری درجه در دستگاه برش لیزری کار می کند. ولی موتورهای سروو با استفاده از شفت ها کنترل می شوند و از این رو ظرفیت های مختلفی برای سر بار دارند.

عملکردهای متفاوتی که برای اجرا کردن در این دو موتور موجود است نیز بر اساس سیستم های فیدبک می باشند. و از این رو عملکرد بسیار بالایی دارند.

محاسبات و ایجاد رندر گیری نیز به مقدار زیادی به موتور این دستگاه بستگی دارد. موتور سروو دقت و اطمینان بالاتری نسبت به موتور استپ دارد.

پارت لیزر بزرگترین مرکز فروش دستگاه لیزر برش | لیزر طلا | لیزر حکاکی | لیزر فایبر | قطعات لیزر

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید